• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • آخرین به‌روزرسانی : سه‏ شنبه 15 اسفند 1402
خبرگان

وفاداری مردم به نظام با هجمه‌های دشمنان کم نمی‌شود

متن خبر 🔽

حجت الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به انتخاب مجدد خود از سوی مردم کرمان، اظهار داشت: از مردم شریف ایران و استان کرمان تشکر می کنم که شکوه دیگری خلق کردند. وفاداری مردم به نظام آنقدر مستحکم است که با بادهای هجوم دشمنان نمی لرزد زیرا بنیادهای اعتقادی و دینی سبب حضور مردم پای کار این نظام است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه مردم باور دارند کاستی ها ناشی از انقلاب و ولایت فقیه نیست، تأکید کرد: کاستی ها و مشکلات عواملی دارد که باید آن ها اصلاح شود که اصلاح این عوامل نیز با همین نظام اسلامی و نهاد دینی شدنی است و از طریق حضور در پای صندوق های رأی مشخص می شود.

 

استاد حوزه علمیه کرمان ادامه داد: مردم ایران، جمهوری اسلامی را امانت الهی می دانند از این رو آن را حفظ کرده و با مبانی معرفتی پای نظام هستند و دعوت رهبری را لبیک گفتند. البته کارگزاران باید اهتمام کنند و قدر وفاداری را دانسته و در کارهایشان نیز صلاح مردم و کشور را در نظر بگیرند.

 

وی با بیان اینکه مردم اسلام، انقلاب و نظام را می خواهند اما انتظار ندارند، فقر، فساد تبعیض و بی عدالتی و انحصارطلبی حاکم باشد، خاطرنشان کرد: مردم در عین حال می خواهند در زیر سایه پرچم اسلام به همه ارزش های این جهان و آن جهان نائل شوند از این رو توقع دارند بدون بی عدالتی، رقابت حقیقی در همه زمینه ها وجود داشته باشد. چیزهایی که مردم نمی پسندند، از آن نهی می کنند که ممکن است یکی از موارد نهی‌شان را از طریق انتخابات و رأی در صندوق ابراز کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی ادامه داد: نتایج مختلفی که از صندوق در می آید، به این معنا نیست که مردم مخالفتی با نظام دارند بلکه حضور در پای صندوق نشان از وفای به انقلاب و دلسوزی برای حفظ انقلاب و اعتلای پرچم دین است. همه باید همت کنند از این حضور مردمی قدردانی کنند.

 

وی اعضای خبرگان را نمایندگان و مجلس خبرگان را مجلسی ملی، سیاسی و مردمی معرفی کرد و افزود: مجلس خبرگان رهبری مجلسی منطقه ای و استانی نیست بلکه باید به آرمان های انقلاب و ارزش های اسلام و به خواست های ملی به جد بپردازند. این نهاد، یک مجلسی است که باید کمک کار رهبری در جهت هدایت کشور و هدایت نظام به سمت مقاصد انقلاب باشند.

 

منتخب مردم کرمان در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه لازم است منتخبین خبرگان به مسائل حوزه انتخابیه خود بی توجهی نکنند، خاطرنشان کرد: اعضای خبرگان باید با مردم هم ارتباط داشته باشند و به مسائلی که در سطح کلان برنامه ریزی می شود نیز وارد شده و تأثیر بسیار جدی و واضحی در ارتقای امور و رفع کاستی ها داشته باشند. درست است که این موارد وظیفه مقرره در قانون برای مجلس خبرگان رهبری نیست اما می تواند کارهای بزرگی را رقم بزند همانطور که تا کنون نیز فعالیت های بزرگی را صورت داده است.

لینک خبر:

https://rasanews.ir/0039oz