• پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403
  • آخرین به‌روزرسانی : سه‏ شنبه 15 اسفند 1402
امان الله علیمرادی

ملت ایران جلودار «نه گفتن» به آمریکا است

امان‌الله علیمرادی در جمع راهپیمایان 13 ابان در بافت اظهار داشت: 13 آبان در انقلاب اسلامی روز خاصی است و ویژگی این روز آشکار و نمایان بودن استکبار و به ویژه خصومت‌های آمریکا است و تسخیر لانه جاسوسی باعث شد نقشه‌های آمریکا آشکار شود.

وی با بیان اینکه 13 آبان یک نماد است و واقعیت‌های تلخ و شیرینی برای ملت ایران دارد، گفت: امام فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است و ملت ایران از مرداد 1332 درگیر با این شیطان هستند و آمریکا یک جنایتکار است از جمله حق کاپیتولاسیون که بر ایران در زمان ستمشاهی تحمیل کرد و از این خفت و خواری بیشتر برای ملت نیست و واقعیت آن طرفداری از حقوق بشر و صلح نیست.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آمریکا اگر فرصتی به دست بیاورد به هیچ ملتی رحم نمی‌کند، اظهار کرد: حقیقت شیرین 13 آبان برای ما عزت‌مدار بودن ملت ایران هست و هیچ‌گاه زیر بار ذلت آمریکا نرفته و همواره آمریکا دشمن شماره یک ایران، اسلام و بشریت بوده است و ملت ایران جلودار «نه گفتن» به آمریکا است.

علیمرادی تصریح کرد: ملت ایران به خاطر دو هویت ملی و دینی که با هم عجین شده‌اند ذلیل نخواهند شد و درسی که سیدالشهداء با شعار هیهات من‌الذله به ملت ایران داد تن به ذلت نمی‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا با همه تلاشی که علیه ملت ایران انجام می‌دهد مغلوب می‌شود و این سنت الهی است که ظالمان شکست خواهند خود، خاطرنشان کرد: به فرموده رهبری این سندها و جنایت‌های آمریکا که در تسخیر لانه جاسوسی ضبط شد باید در کتب درسی قرار داده شود.