• جمعه 31 فروردین 1403
  • آخرین به‌روزرسانی : سه‏ شنبه 15 اسفند 1402
سپاه پاسداران

تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم 
 برادر عزیز سردار حسین معروفی (زید عزه )
فرمانده‌ی محترم سپاه ثارالله کرمان 
با اهدای صلوات به روح امام راحل( رضوان‌الله‌ تعالي‌ عليه) و ارواح سپاهیان شهید و سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی؛ سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر شما و همه‌ی پاسداران مبارک باد. 
نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بحق از بزرگترين سنگرهاي دفاع از ارزشهاي الهي انقلاب اسلامی بوده و به خواست خدا خواهد بود. 
مجاهدات دفاعی سپاهیان از آغاز تاسیس تا کنون در همه‌ی میدان‌های حضور سرفرازانه‌، در تنسیق امور اوایل انقلاب، در مبارزه با گروهک‌های ضد انقلاب، در دفاع مقدس، در دفع اشرار، در مقاومت اسلامی و سایر میدان‌ها؛ صحنه‌ی تجسم مظلوميتها و رشادتها و عزتمندی‌های ملت بزرگ ایران در مواجهه با مستکبران و مزدوران آنان بوده است. 
مجاهدات شبانه‌روزی در توانمند سازی دفاعی و گره‌گشایی در مشکلات، غمگساری از مردم، محرومیت‌زدایی، کمک‌رسانی و  حمایت از سایر ارکان و اجزای نظام در موارد و مواقع نیاز، جلوه‌ی از جلوات مبارک این نهاد است. 
به یقین، پاسداران عزيز اين سربازان اسلام با پاسداري از خود و پيروزي بر نفس، توانستند منشاء این برکات فراوان برای ایران اسلامی شوند. 
سخن امام راحل (رضوان‌ الله‌ تعالي‌عليه) که " اگر سپاه نبود كشور هم نبود." و " من از سپاه راضي هستم و به هيچ وجه نظرم از شما برنمي گردد." سند امضای سربلندي دنیا و عقبای شماست. 
و سخن رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی): " شما فرزندان عزیز من هستید، از شما ۱۰۰ درصد راضی هستم اما قانع نیستم و این توقع زیادی هم نیست ." هم تداوم این امضای سربلندي و نشانه‌ی میدان باز ارتقای همه‌ی کارآمدی‌های سپاهیان عزیز است. 
تأییدات خداوند شامل حالتان باشد. 
_________
 امان الله علیمرادی نماینده مردم شریف و نجیب استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری