• چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
  • آخرین به‌روزرسانی : سه‏ شنبه 15 اسفند 1402
میلاد حضرت فاطمه (س)

میلاد حضرت فاطمه (س) به همه جهانیان مبارک باد

بسم الله الرّحمن الرّحیم 
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى الصِّدِّيقَةِ فَاطِمَةَ الزَّكِيَّةِ حَبِيبَةِ حَبِيبِكَ وَ نَبِيِّكَ وَ أُمِّ أَحِبَّائِكَ وَ أَصْفِيَائِكَ الَّتِي انْتَجَبْتَهَا وَ فَضَّلْتَهَا وَ اخْتَرْتَهَا عَلَى نِسَاءِ الْعَالَمِينَ(مصباح المتهجد و سلاح المتعبد، ج‏1، ص: 401) 
سال‌روز میلاد حضرت زهرا (سلام الله علیها) این عطیه الهی به رسول اعظم خدا که در حقیقت عطیه حق‌تعالی به همه جهانیان است مبارک باد. 
وجود این کوثر اعطا شده به رسول‌الله(صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌و‌سلم) مجرای فیض خدا به بشریت شد. 
 ذکر و یاد حضرت زهرا و گرامی‌داشت فضایل و مناقب ایشان گرامی‌داشت همه خوبی‌ها است. 
حضرت زهرا (سلام الله علیها )آن انسان تاریخ ساز ام‌ابیها، مادر پدر و تکیه‌گاه  و پشتیبان عاطفی و معنوی رسول‌ الله (صلی الله علیه وآله )است. 
آن حضرت، تا قیامت چراغ هدایت به نور و خروج از ظلمات جهل و جهالت و خرافه شد. 
آن انسان بزرگ بعد از رحلت رسول اعظم پرچم‌دار دفاع نظری و عملی از امامت و ولایت و سند حقانیت ولایت امیر المومنین علی علیه السّلام گشت. 
از عظمت مقام او این است که طبق روایات حجت خدا بر حجج الله یعنی ائمه (علیهم السلام) و الگوی ایشان است.
و همه‌ی حق‌طلبان در احیای حق و اماته باطل به آن حضرت تاسی می‌کنند. 
حضرت امام خمینی (رضوان‌الله‌تعالي‌عليه)، تربیت شده مکتب اهل‌البیت برای این عصر پرتوی از آن نور کوثر الهی است. مقام این مرد تاریخ ساز را عظیم گرامی می‌داریم. و انقلاب اسلامی ملت ایران از برکات وجود آن مرد خدا است .
ملت بزرگ ایران به امامت خمینی بزرگ در پرتو خورشید وجود حضرت زهرا در این روزگار پرچم اسلام ناب محمدی را به دست گرفتند و به خواست خدا تا تحقق حیات طیب اسلامی در همه‌ی شئون زندگی این پرچم عزت را حمل می‌کنند. 
عظمت مقام مادری و همسری، جلوه‌ای از عظمت مقام حضرت زهرا است.جایگاه مادران و زنانی که پیرو حضرت زهرا (سلام الله علیها) هستند به ویژه مادران و همسران شهدا عظیم میدانیم . 
------------------------------------------
 امان الله علیمرادی نماینده مردم شریف و نجیب استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری